27 Mayıs 2013 Pazartesi

Cannes’de birbirinden şık iki Türk güzeli!

Merhabalarr... :)

Bütün modaseverler gibi ben de modanın en büyük takipçilerindenim ve görüşlerimi sizinle de paylaşmak için sabırsızlanıyorum. İlk paylaşımımı gündeme damgasını Yönetmen Roman Polanski'nin "La Venus A La Fourrure" filminin gösterimine davetli olarak Cannes'a giden Cansu Dere ve Saadet Işıl Aksoy hakkında yapmak istedim. Hazır mezuniyet baloları yaklaşıyorken seçim konusunda kafası karışık olan heyecanlı kızlarımıza da ayrıca fikir verir diye düşünüyorum. Açıkçası, ben her ikisinin de seçimlerine bayıldımmmmmmmmm :)



             
          
Cansu Dere bu zarif elbiseyi mükemmel fiziği ile o kadar güzel taşımış ki gururla izledim. Elbisenin rengi teniyle çok uyumlu olmuş. Olabildiğince sade bir elbise. Tül elbiseye baharlık bir hava katarken, boyundaki ve göğüsteki işlemelerle harika bir görüntü çıkmış ortaya! Sırt dekoltesi de çok güzel! Saç ve makyaj kusursuz. Hele bilekliğe bayıldım! Yalnız, sanırım bu elbiseyi taşımak için, Cansu Dere kadar ince olmak gerekir.
Saadet Işıl Aksoy da bu özel elbisesi ve asaletiyle resmen göz doldurmuş… Bu senenin modası dantel, çok hoş bir tasarımla karşımızda. Yalnız, saç bence biraz sönük kalmış. Makyaj ve takılar çok iyi.  
Geceye hem asaletleri, güzellikleri hem de şirinlikleriyle damga vurmuşlar. Türk kızlarının ne kadar güler yüzlü ve şirin olabileceklerini en iyi şekilde göstermişler :)

Sizce de harikalar yaratmamışlar mı?
Türkiye’yi bu kadar asil ve modern şekilde temsil ettikleri için büyük bir tebriği hak ediyorlar.
Canı gönülden kutlarım… :)
Görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder