29 Mayıs 2013 Çarşamba

Dantel Mezuniyet Elbiseleri

Herkese Merhabaaaa... :)

Bugün sizlerle benim de geçen yıl atlattığım ve tam telaşesi başlamış olan Mezuniyet Balosu hakkında fikirlerimi paylaşacağım:) Gerek üniversite mezuniyet balomda, gerekse lise mezuniyet balomda inanılmaz heyecanlanmıştım. Bir sürü kafa karışıklığından ve kararsızlıklardan sonra en nihayetinde siyahta karar kılıp, uzun bir elbise tercih etmiştim:). 

Uzun elbise mi giysem yoksa kısa mı? Sade mi olsam yoksa ışıl ışıl mı? Saçımı nasıl yapsam, toplasam mı açık mı bıraksam? Şimdiden bu isyanlarınızı duyar gibi oluyorum kızlar. Ve bu yüzden size, tecrübelerime dayanarak naçizane birkaç fikir vermek isterim :)

Öncelikle, bu senenin modası dantel. Yani, danteli sevenler, hiç korkmadan seçimlerini yapabilirler, hatta kimbilir belki annelerin sandığından enteresan alternatifler bile çıkabilir:)

Bence orta boylu kızlarda mini abiye elbiseler harika duruyor! İşte en beğendiğim dantelli ve mini abiyeler;

Sizce bu Japon Stili Dantel elbiseler çok asil ve şık değil mi?  

Sizin yerinizde ben olsam her zamanki gibi siyah hastalığım tutardı ve kesinlikle bunu seçerdim:))


Beren Saat bence bu seçimiyle asaletini konuşturmuş...




Ünlü İngiliz Düşesi Kate Middleton'ın sade ve asil bir tarzı var. Kendisi bu dantelli elbiseyle yine çok şık görünüyor. Sırtındaki düğme detayları çok hoş bir hava katmış. Elbisenin boydan görüntüsü için de aynı şeyler geçerli... Etek boyu ve duruşu bence çok hoş. 
Bu tip elbiselerde saçın toplu olması elbisenin daha şık durmasını sağlıyor, sanırım dantelin güzelliğini göstermek için bu bir şart. :)

Gelelim uzun boylu kızlarımıza. Bana kalırsa 1.70 ve üzeri kızlar kesinlikle uzun elbise tercih etmeli, zira uzun elbiseler uzun boylu kızlarda çok zarif ve şık duruyor. 

İşte dantelli uzun elbiseler için birkaç örnek...






Ünlü Düşes başka bir davette yine bir dantelli kıyafet seçmiş ve bence burada da harika görünüyor:) Yalnız çantasını beğenmedim çok göze batıyor.

Umarım, seçimlerim arasında size de cazip gelen bir seçenek vardır:)

O haldeeee şimdilik hoşçakalın:)

1 yorum: