29 Mayıs 2013 Çarşamba

Mezuniyet Elbiseleri Rengarenk

Herkese merhabalar...
Bir önceki paylaşımımı mezuniyet telaşı içinde olanlara yardımcı olmak amaçlı bu senenin modası olan dantel abiye modelleri hakkında yapmıştım:)

Bugün de moda olsa bile dantel giymek istemiyorum diyenler için bir kaç önerim olacak:)


Sanırım bu sene dantelli abiye kıyafetlerin yanı sıra böle balerin tarzı mini ama çok şirin elbiseler moda, içlerinden en beğendiklerimi sizler için seçtim:) 


Gecenin şeker kızı olmak istiyorum diyorsan bu ve buna benzer seçimler tam senlik gibi görünüyor... :)
Gecenin Prensesi ben olmak istiyorum diyorsan bu kabarık etekli ışıl ışıl elbiselerde tam sana göre... :))




Gecenin wamp kızı olmak istersen de bu renkler bence ideali:)

Eeee, en çok hangisi ilginizi çekti?? Merak içindeyim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder