29 Haziran 2013 Cumartesi

2013 Bikini Modası ve Benim Seçtiklerim:)

Havalar ısındıkça, aklıma plajlar düşüyor a dostlar, tatil de tatil, deniz de deniz diye diye geziniyorum ortalıkta. En kısa zamanda plajlarla buluşma hayalim içimi ısıtıyor, eminim sizin de öyledir. Hatta kimbilir belki kiminiz çıktı bile tatile... İnşallah hepimiz çok güzel bir yaz geçiririz.

Yaz demişken, 2013 plaj modasına bi bakayım dedim:) Sahillerde demode kalmamayım sonra... Bakın neler buldum:))

Nelson'da klasik modeller var, her daim ilgimi çeker... Yalnız, özellikle şu kırmızı plaj elbisesine ba-yıl-dım!

   

Kom markası bu yıl pek süslü bikini ve mayo modelleri ile karşımızda. Tüyler, parlak kumaşlar, süsler de süsleeerr... Benim için süsü fazla ama plajın en iddialı kızı ben olacağım diyorsanız, bi' göz atmanızda fayda var derüüümmm:)) 

Hele ki elbise mayoları, sahiden çok hoş:) 
Ben özellikle bu ikisine bayıldım!

Plajda bu elbiseler sizce de çok güzel ve kullanışlı olmaz mı?:))
Ha bi de, Ay Yıldız markasının
bu rengarenk plaj elbisesini de sevdim. 
Sunset markasının bu sarı renkli 
plaj elbisesini de çok beğendiiimmm...





Gördüğünüz gibi, plaj elbiselerine takmış durumdayım:)) Hadi artık gelsin taaaatttiiiilllll....

2 yorum: