11 Haziran 2013 Salı

Cilt Parlaması Sorunu Olanlara...

Yaz geldi, yağlı cilt tipine sahip olanların korkulu rüyası başladı. Yüzdeki, özellikle T bölgesindeki yağlanma problemi. Ben çok yaşadığım için bunun önlemlerini almak adına bir çok ürün deniyorum.

Ve etkili yöntemler buldum. İlk olarak kullandığım Nivea Visage Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli ve Toniği oldu. 
 

Çok memnun kaldım, ikisini birlikte kullanmak etkili oldu. Fakat daha sonra kokusundan hoşnut olmadığım için değiştirdim.



Şimdi yine Nivea'nın ürünü olan Pure Effect Stay Clear'ı kullanıyorum. Bu seriden daha çok memnun kaldım. Gerek kokusu gerekse etkisi bi öncekinden daha iyi. Çalışırken, yolculuk ederken en çok terlediğim anlarda bile etkisini sürdürüyor. Tavsiye ederim.








Anneler gününde yapılan indirimlerden birinde Clean&Clear markasının Parlama Karşıtı Tonik ürününü yakaladım, daha önce hiç denememiştim. Ve denemekte fayda olduğunu düşünüp hemen Peelingi ile beraber hemen satın aldım. İlerleyen zamanlarda kullanmaya başlayacağım, bakalım o nasılmış? :)

Görüşmek Üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder