22 Haziran 2013 Cumartesi

Gossip Girl Georgina Sparks!




Gossip Girl dizisini biz moda severler çok iyi bilir. Blair ve Serena her daim birer moda ikoncanı olmuşlardır:) Serena'nın salaş, sexi ve şık, Blair'in kadınsı, klasik ve hoş tarzı akıllarımıza kazınmıştır.

Ama benim izlediğim dönemlerde dikkatimi çeken başka karakterler de olmuştu. Gossip Girl'ün Georgina'sı :) Bence o da çok güzel ve şık bir genç kadın. Güzel oyuncu benim dikkatimi özellikle Buffy The Vampire Slayer dizisinde, duru güzelliğiyle de çekmişti.
Bu kızın Gossip Girl'deki en büyük olayı bence takıları. Takılar konusunda bayağı iddialıymış:) Üst üste takılmış birden fazla kolye, kocaman küpeler, aşırı kalınlıkta bileklikler:)
 Böyle söyleyince hepinize antipatik geldi değil mi?
Görsellere baktıktan sonra eminim fikriniz değişecek...

                    


                   Gördüğünüz gibi, hepsi birbirinden güzel... Ben saçlarını da ayrıca çok beğendim:)
Eeee, siz nasıl buldunuz? Sizin bu dizideki favoriniz kim? Yorumlarınızı merakla bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder