17 Haziran 2013 Pazartesi

Keşke 30 Olsam :)

Yine nostalji zamanı:)

Bugün sizlerle yine yıllar evvel izlediğim bir filmdeki bayıldığım bir kıyafetten bahsedeceğim:) Bu seferki filmimiz: 13 Going On 30 ( Keşke 30 Olsam ) (2004)

Başrolleri Jennifer Garner ve Mark Ruffalo paylaşıyor.

İşte yıllardır aklımdan çıkmayan o müthiş elbise:) 
Bence bu senenin modasına da çok uygun.


Renklerin tatlılığı ve eteğin kesimi bence harika görünüyor. 
Takılar ve çanta için aynı şeyi söyleyemeyeceğim elbette, henüz 13 yaşında bir kız gibi hareket ettiğinden çok normal:)


Filmden biraz bahsetmek gerekirse eğer 13 yaşında bir kız olan Jenna okulun en popüler kızları ile arkadaşlık kurma hevesleri yüzünden doğum gününde büyük bir hayal kırıklığı yaşar... Ve aynı gün 30 yaşında olmak için dilek diler... Uyandığında 30 yaşındadır (Jennifer Garner) ve hayatı bambaşka bir yöne doğru gitmiş, hayran olduğu moda dergisinin editörü olmuştur...




Bu film de modaseverlerin izlemesi gereken filmler arasında olan arşivlik bir film...
Sevgiler,


4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunzuun yeni takipçisiyim. Çok beğendim paylaşımlarınızı. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmek dileği ile,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İlginize çok teşekkür ederim :) Hemen takibe alıyorum.
    Hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ellerine emeğine sağlık. İzlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Umarım en kısa zamanda paylaşımlarımızda buluşmak ve görüşmek dileğiyle. Sevgilerimi bıraktım.....:))

    YanıtlaSil
  4. İçten dileklerin ve ilgin için çok teşekkür ederim :)
    An itibariyle bende seni takipteyim:)
    Öpücükler..:)

    YanıtlaSil