13 Haziran 2013 Perşembe

Kuzey - Güney Dizisinin Güzel ve Şık Kadınları :)

Kuzey-Güney dizisi malum artık bitiyor. Çok severek takip ediyordum. Dizide her kadının kendine özgü bir tarzı ve şıklığı var. Bu özelliği ile dikkatimi çok çekmiştir. En güzel giyinen şudur gibi bi ayrım yapmak istemiyorum çünkü hepsi her bölümde birbirinden şık ve güzel oluyor. Ama açıkçasını söylemek gerekirse doğallığından dolayı Cemre'ye (Öykü Karayel) ayrı sempatim var :)


Cemre her zaman sade ve şık. Bu bölümde cıvıl cıvıl giyinmiş:)

Benim çok beğendiğim bu elbisesindeki renklerin uyumu çok güzel görünüyor. Özellikle yaka rengine bayıldım:)

Cemre'nin bu bölümde elbiseleri rüya gibiydi..

                                        Anne olmak Cemre'ye ne de çok yakışmış :)


Banu (Bade İşçil) zengin bir iş kadını, çoğu zaman kıyafetleri buna uygun olurken son bölümde tamamiyle spor ağırlıklı seçimler yapılmıştı ve seçimlerdeki renk uyumları bence çok hoş.



Diğer beğendiğim kıyafet ise Venüs'ün giydiği boyuna çizgili elbisesi. Bu senenin en moda desenlerinden.

Görüşmek Üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder