21 Haziran 2013 Cuma

Kuzey Güney Modası 79.Bölüm

Kuzey - Güney çok üzülerek söylüyorum ki artık bitiyor :( Geçtiğimiz çarşamba finalden önceki son bölüm yayınlandı ve umuyorum ki mutlu sonla bitecek. Bu hafta oyuncular pek dikkat çekici giydirilmemişti, ama yine de çok şıklardı :) 
İşte seçtiklerim,

Bu hafta Cemre (Öykü Karayel) hep mayolu gezdiğinden tek dikkatimi çeken kıyafeti bu oldu. Yine her zaman olduğu gibi sade ve şık:)

Bu bölümde en beğendiğim oyuncu Banu'ydu :) Zira kendisi son bölümlerdeki spor kombinleri ile dikkatimi çok çekiyor. Ama bu bölümde beni en çok cezbeden, küpeleri ve saçlarıydı:)

Zeynep bu bölümde son dönemin modası olan uzun etek ve sandalet tercihinde bulunmuş, çok bir özelliği yok ama günlük hayatımızda fikir verici olabilir diye paylaşmak istedim :)

Son olarak, Ebru Hanım'ın (Hale Soygazi) bu bölümde giydiği bluzu çok beğendim:)

Önümüzdeki hafta Kuzey-Güney modası hakkında son paylaşımımı yapacağım, keşke bu blog yazma işine daha önceden başlasaydım, böylelikle bu diziyi çok fazla değerlendirme fırsatı bulurdum:) Olsun severek izleyip değerlendirebileceğim başka dizi bulurum artık:)
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder