24 Haziran 2013 Pazartesi

Merhamet Dizisi Sezon Finalinde Şıklık Yarışı

Kuzey-Güney'den sonra severek takip ettiğim, senaryosunu ve oyunculukları çok beğendiğim bir başka dizi de Merhamet :) Özellikle Özgü Namal ve Burçin Terzioğlu'nun oyunculukları bir harika. Ama kıyafet konusunda Özgü Namal için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim çünkü Narin yani Özgü Namal inanılmaz sıradan giyiniyor. Bu yüzden giyim konusunda dizideki favorim Deniz karakteriyle Burçin Terzioğlu. Diğer genç kadınların da güzelliği ve şıklığı göz ardı edilemez tabi. Bakalım dizinin sezon finalinde bu güzel kadınlar neler giymiş? :)

Önceliği favorim olan Deniz'e veriyorum. Deniz gerek takıları gerekse kıyafetleriyle dizinin en şık kadını benim gözümde.

 En bayıldığım ise bu sarı elbisesi oldu :) 
 
Diğer bir güzelimiz Yasemin Allen yani dizinin kötü kızı Irmak :)
O da çok şık. Sanırım bu güzel yüz ve fizikle ne giyse yakışır :)
Bu bölümde özellikle takılarına bayıldım.
Sırada dizinin başrol oyuncusu olan ancak bana göre kıyafet tercihinde bir türlü vasatlıktan ileri gidemeyen Narin var, kız kardeşi Şadiye'yi bile ondan daha güzel giydiriyorlar:)

Bu dizi de sezon finali verdi :) Önümüzdeki sezon bol bol Merhamet stil analizi yapacağım gibi görünüyor :)
Umarım Narin gelişme gösterir :)

10 yorum:

  1. bayılarak izlediğim tek dizi merhamet... aynen ben de ağzımı kıyafet ve takılara ayırıyorum bütün akşam... narin konusundaki fikrine de sonuna kadar katılıyorum valla...

    YanıtlaSil
  2. Çok başarılı ve gerçekçi bir dizi. Aynı fikirde olamamıza çok sevindim :)Narin umuyorum yeni sezonda gelişme göstericek, bekleyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. En şık Deniz bencede Özgü Namal'ın ses tonu çok tatlı geliyor bana:)

    YanıtlaSil
  4. Elbette Özgü Namal'ın oyunculuğu, sesi, yüzü çok güzel. Tam bir oyuncu. Ben oynadığı filmlerde de çok beğenmiştim özellikle Mutluluk filminde bir harikaydı.. Şıklık konusunda ne yazık ki Deniz'in gerisinde kalıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Denizinnn giydiğiiiii Bordooo elbise nerden allah aşkına biri söylesin :D ara ara mahfoldummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de bakındım ama bulamadım:(

      Sil
  6. Denizin saç rengi nedir? Allah aşkına söyleyin, o renge boyatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  7. Koleston perfect 8.41 7.77 yuzde 9luk oksidan kullanılması gereklidir

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bizi aydınlattığınız için çok teşekkür ederiz :))

    YanıtlaSil