27 Haziran 2013 Perşembe

Romantik Komedi 2- Bekarlığa Veda


Romantik Komedi 2- Bekarlığa Veda :) 
Şimdiye kadar izlediğim en iyi Türk romantik komedilerinden olduğunu bir önceki yazımda da söylemiştim. İlk film hakkındaki yorumlarım ve beğendiğim kıyafetlere bakmak isterseniz buyurun :)
Filmin devamı çekildi. Ben devam filmlerini çoğu zaman beğenmem ama bu film bir öncekini aratmayacak güzellikte olmuş. 
Bu sefer Başrol Didem'de :) Cem Sezgin (Engin Altan) ile evlenmek için çıldırmış durumda.
Ve bu çıldırması başına bir çok iş açıyor, devamını filmi izlerken öğrenin :)


Esra yine salaş ama diğer filme göre daha şık olduğu kesin :)

Mantık Abidemiz Zeynep yine klasik tarzında, özellikle bu kombini çok beğendim:)

İşte karşınızda Didem ve en beğendiğim elbiseleri:)
Özel tasarım elbisesi ve ayakkabıları müthiş görünüyor.. 
Didem pantolon giymeyi çok seviyor. Diğer filmde boru paça pantolon ağırlıklı giyinirken, burada bu senin modası olan ispanyol paça tercih etmiş ve renk seçimleri çok güzel :)
                                       

Ben bu filmi de çok beğendim ve izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..
Hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. Sinem Kobal'ın stilini "Küçük Sırlar" dizisinden beri çok severdim bıradaki karelerde de çok tatlı görünüyor. Gerçi Buradaki oyuncularımızın hepsi karelerde ayrı güzel çıkmış. Sedef Avcı'yı da çok beğenirim. Tavsiyeniz üzere izlemek gerek anlaşılan;). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka izlemelisin. Ben az görsel paylaştım, çok daha güzel ve tatlı kareler var :) Eğer 1'i izlemediysen önceliği ona vermeni tavsiye ederim :) İlgine teşekkürler..

    YanıtlaSil