12 Haziran 2013 Çarşamba

Yalan Dünya Gülse Birsel Şıklığı :)

Bugün sizlerle Gülse Birsel'in yani Yalan Dünya'da Deniz'in kıyafetlerinden en beğendiklerimi sunacağım :) Salaş giyinmeyi kendisi için bi stil haline getirdi ve bundan dizi boyunca hiç vazgeçmedi. Takıları çoğu zaman güzel, çok taşlı ve renkli olmasına rağmen onda hiç göze batmıyor. Çantaları hep orjinal, modaya uymaktan ziyade şirin çantalar takmayı tercih ediyor. Kıyafetlerinde ön planda olan şey rahat olmaları. Dekolteye çok önem vermiyor, onun için olmasa da olur gibi:) Tabi bazen etek boyunun kısalığını fazla kaçırıyor ama olsun güzele ne yakışmaz! :) 

İşte seçtiklerim:
Gülse Birsel'de en beğendiğim şeyler, bol paça pantolonlarla gömlek kombinleri. Uzun boyundan mıdır? Güzelliğinden midir? bilemiyorum ama bu tarz çok ona yakışıyor :)

Giydiği elbiseler çok şık. Özellikle desenleri en beğendiklerim arasında.


Tişört üzerine giydiği hırkalar ve yelekler özenle seçilmiş, çok hoş bir bütünlük içerisindeler.
Özellikle bordo ve kot yeleklerine bayıldım...


Mini şort ve etek de Gülse Birsel'e çok yakışıyor.. Kombinleri çoğu zaman fikir verici ve özendirici nitelikte:)




Dediğim gibi Gülse Birsel yani Deniz salaş giyinmeyi çok seviyor, bunlar da en beğendiğim salaş kombinleri:)


Kıyafet tarzı olarak rahat bir şıklık arıyorsanız Gülse Birsel'in kıyafetlerini örnek alarak kombinler oluşturabilirsiniz. Çünkü dizideki Deniz giyim tarzıyla çok nevi şahsına münhasır ayrıca zeki ve güzel bir kadın. Örnek alınmaya değer:)

Hoşçakalın:)

8 yorum:

  1. Gülse Birsel'e bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. yalnız o çizmelerini hiç beğenemedim bir türlü çok iri gösteriyor ki zaten çok uzun boylu bir kadın..

    YanıtlaSil
  4. Büşra Kahveci hemen takibe alıyorum :) İlgine teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Audrey haklı olabilirsin zaten uzun boylu bir kadın o kadar yüksek çizme gerekli mi tartışılır:) Ama şıklık için konuşursak çok hoş durduğu kanısındayım:) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    giydigi cizmelerin hangi marka oldugunu bilen varmi acaba
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilmiyorum ne yazık ki. Ama çizme mevsimi son hızla yaklaşıyor, keşke bilsek..

      Sil
  7. ben taktığı bir uzun kolyesi var ona bayılıyorum acaba nereden alınmış?

    YanıtlaSil