29 Temmuz 2013 Pazartesi

Çılgın Topuksuzlaaar :-)

Merhabaaa!!
Görüşmeyeli nasılsınız, iyisinizdir inşallah :-) Deniz, kum, güneş varken, İstanbul'a hapsolmuşlardan mısınız siz de? Puuufff, umarım değilsinizdir...

Bu postta size 2013 çılgınlığı olan topuksuz ama yüksek tabanlı ayakkabılardan bahsedeceğim..
Yahuu o kadar ayakkabı çeşidi varken bunları seçmek niyee? nedeen? niçiiin?
Siz yürek mi yediniz arkadaş ben anlamadım vallahi şoke oldum bu ayakkabıları görünce :-)
Hem denedim ki ben bu ayakkabıyı ama üzerinde durmayı beceremedim; az kalsın kovalayacaktı mağaza sorumlusu beni. Maluumm, biraz kötü örnek oldum:)))
Ya tamam çok hoş duruyorlar çok ciciler ama ya düşerseniz? :-) Neyse, Riri bile bu ayakkabılardan kullanıyorsa vardır bi hikmet :-)

Şunlara bir baksanıza, çok çılgın değiller mi? Sizin de yorumlarınız bekliyoruum; acaba abartıyor muyum yoksa haklı mıyım ? :-)


Aşağıdaki pembeler iyiymiş aslındaa :-)



Eminim bu çılgınlığı Lady Gaga başlatmıştır, başka kimden beklenir ki ? :-)

           

Ah be hatun hiç mi zorlanmadın yürürken ? :-)

                                 

   Bunlar da diğer topuksuz yüksek ayakkabı modelleri...

Tabi yaaaaa, bin yılların leopar deseni olmadan olur mu hiç!:)

Çivi modasıyla da birleşince işte böyle bir model çıkmış ortaya! Diken dikeeennn...


Victoria Beckham'da bu modaya uyan ünlüler arasında :-)

Hanımefendi yorulmuş sanırım ee tabi yorulur o ayakkabılarla :-)

Riri'yi en sona bıraktım, aslında o çoraplar olmasaymış olabilirmiş..Rihanna sonuçta çuval giyse yakışır :-)

Bu postun da sonuna geldiik, bakalım sonraki yazım ne ile ilgili olacak, ben de merak içerisindeyim:))

4 yorum:

  1. Ben normal topuklu ile yürüyemiyorum millet topuksuzunu bile giyiyor :) Şaşıyorum valla :) Blogunuzu takibe aldım banada beklerim ; gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ooooooo çılgın kadın:)))))) yok bunun minik versiyonlarını bile giyemem ben:)))
    takibindeyim beklerim ben de
    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ben de özeniyorum sadece.. bi giyebilseeeemm... hoşgeldin! takipteyim ki ben de:))

      Sil