11 Temmuz 2013 Perşembe

Düğün Mevsimine Harika Elbiseler!:)

Merhaba!
Bir elbise delisi olarak, bugün size çok güzel alternatifler hazırladım:) İnanmazsanız, hemen bakın derim:)))

Düşündüm ki, tam da düğün mevsimindeyiz, muhakkak sizin de katılacağınız düğünler vardır. Eğer şimdiden acaba ne giysem diye düşünüyorsanız ya da güzel bir akşam yemeğine çıkacaksanız mesela, bu önerilerim size yardımcı olabilir:-) Ben hepsini tek tek inceledim en çok Rihanna ve Beren Saat'in elbiselerini beğendim.. Bakalım siz de beğenecek misiniz :-)

Kırmızı uzun elbise, sırt dekoltesiyle Rihanna'ya farklı bir hava katmış ve çooook hoş olmuş :-)

Beren Saat her zamanki gibi zarifliğini korumuş ve siyahlar içinde çok şık görünüyor.

Mesela Koton'un aşağıdaki elbiseleri sizce de hoş değil mi?

    

     Veya bir akşam yemeğinde kolayca giyebileceğiniz bu modeller de bence çok alımlılar. Bu elbiseleri Mango'da bulabilirsiniz.



Şimdi de ünlülerin gece elbiselerine bakalım mı?:))....

 




Eveeeet bu postun da sonuna geldik, bir dahaki postta görüşmek için sabırsızlanıyorum!:)

2 yorum: