9 Temmuz 2013 Salı

Sex And The City 2 ve Moda Rüzgarı...

Veeeeeee, Sex And The City 2 :)
İlk filmdeki kıyafetlere tekrar göz atmak isteyenler buraya TIK:) 
Devam filminde bu orta yaşlı şehirli kadınlar bakalım neler giymişler:)

Carrie Bradshaw

Ben özellikle bu elbiseyi çok sevdiiiiimmm! Hem de tam mevsimi şimdi:)
Bu elbise de harika! Sade ve şık. Hele şu ayakkabılar yok mu, çok zarif duruyor. Bir de, kolyede gözüm kaldııııı...


Samantha Jones 


Miranda Hobbes 
Kızıl saçlı-beyaz tenlilere yeşili çok yakıştırıyorum. Sol üst köşedeki kıyafete de bayıldım. Hele ki o bileklik ve küpeleeeerrrrr, süper!

Sevimli, salaş, hoş bir elbise... yaka kesimi pek beğenmedim, sanki bir sorun varmış duygusu yaratıyor... Ama kemer ve küpeler güzel bir hareket katmış... 
Bu, sizce de çok cesur bir elbise değil mi? Waaaauuuuuuwwwww! Cesareti olan, buyursun giysin:)))

Charlotte York
Sol üst köşedeki elbise nasıl güzel yaaaa, ben en çok bunu beğendim!

Veeee, bu post da bitttiiiiiiii:))) Ama buralardayım ve takipteyiiimmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder