8 Temmuz 2013 Pazartesi

Sex And The City'de Buram Buram Moda...

 Herkese selam...
Sex and the City dizisini bilmeyeniniz yoktur. 6 sezon oynamış olan bu dizi dört genç kadının New York'ta aşk, iş ve eğlence dolu hayatlarını konu alıyor. Diziyi izlemedim ama çevrilen sinema filmleri onları anlamama yetti. Aslında hepsi aşkı arıyor, yalnızca bakış açıları farklı:) 
Giymeyi tercih ettikleri kıyafetlerin hepsi marka, markasız hayat onlar için birer hiç. En üzüntülü anlarında bile elbiselerini düşünüyorlar, çok ilginç :)
40'lı yaşlarımda bu kadar kokoş ve süslü olur muyum bilmiyorum ama umarım bu kadar bakımlı ve onlar kadar kendimi önemseyen bir kadın olurum:) 
Filmde 4 başrol var, ön planda olan karakter bekarlık, aşk ve sex üzerine köşe yazarlığı yapan ve birçok aşk kitabı yazan Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker) :)

İşte onun tarzı biraz salaş, biraz süslü :)





     
Diğer bir karakterimiz de Samantha Jones (Kim Cattrall)
 Çok çılgın ve kibar dille söylemek gerekirse flörtleşmeyi seven bir karakter:)
Samanta'nın tarzına isim koyamadım, sexy olmayı çok seviyor:)



Avukat Miranda Hobbes (Cynthia Nixon) tam bir avukat gibi giyiniyor, sade ve klasik :)



İşte, bu da saf ve şirin Charlotte York'un (Kristin Davis) tarzı


İşte, bu filmdeki moda da böyleeeeeeee :)))
Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. bütün diziyi bayılarak izledim filmlerden daha çok şey bekliyordum ama diziye ulaşamadılar bile bence özellikle de 2. film çok kötüydü mesela..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genel olarak dizilerin sinema filmlerinin pek başarılı olamadığını düşünüyorum. demek bu da iyi değilmiş... hmmmm, ikinci filmi izleyeyim bakiiimm:)

      Sil