9 Ekim 2013 Çarşamba

Fenomen Dizilerde Takı Modası

Merhabaaa,
Sezon açıldı ve birbirinden güzel dizileri seyre başladık! Heheheeeyyyy çok eğlenceli doğrusu! Ben hemen hepsinde şöyle bir geziniyorum. Bugün de aklıma düştü, dizilerde takı modasına bi bakayım dedim. Bakın neler buldum!:-))

         Bu senenin fenomen dizlerinden biri de Güneşi Beklerken dizisi bu da başrol oyuncusu Zeynep :)

                           Yani Hande Doğandemir, saati benim hoşuma gitti spor ve sade bir saat..

                       Vee meşhur Kerem Bursin ve bilekliği :-) Genç kızlar hasta bu çocuğa :-)

Bu da başka bir yeni dizi 'Fatih Harbiye' oldukça keyifli. Bu cadı kız ise Pelin:-) Böyle sallantılı küpelere de bayılıyoruummmm...

                             Bu yüzük Macit'in (Kadir Doğulu) Pelin'e aldığı sanılan meşhur yüzük..

                                  Bu kızımız da Şahika! Taktığı değişik takılar çok hoşuma gidiyor :-)

 Vee dizinin en başından beri bahsi geçilen bileklik! Basit bir bileklik değildir efendim, zümrüttür kendisi, çok da şıktır:-)


Bu hanımefendi Macit'in annesi çok süslüdür, küpeler ne hoş, değil mi?

Yalan Dünya ve Vasfiye Teyze! Ooyy ne tatlı ama gıcık bi kadın:-) Sanki yeni gelin yahu bir sürü takı takmış takıştırmış:-)

                        Ne çektin be Gülistan Selahattin'i elinde tutacan diye çok çektin be Gülistan :-)


Bu sezonun yeni dizilerinden biri de A.Ş.K! Yeni bölümünü heyecanla bekliyorumm..
                   Bu arada Şebnem'in (Aslı Tandoğan) kolyesine hayran kaldım, ne kadar hoş yaaa :-)

Azra yani Hazal Kaya her zamanki gibi yine sportif takılmış bileklikle yetinmiş:-) Daha doğrusu bilekliklerleeeee! Ama güzel, ben seviyorum bu tarzı... İnci küpe de inanılmaz zarif. Bence her kadının böyle bir küpesi olmalı, her zaman kullanılabilir, çok şık.

Bu da, benim favori dizilerimden Karadayı! Ahh Feridee dizinin başından beri takılır mı o toka? Ama ne yalan söyleyeyim çok beğeniyoruumm :-)

Nişanında sade olmayı tercih etmiş zaten bu dizide doğru düzgün takı takan yok yahu:-) O dönemde kadınlar daha mı az süslüydü acep?

Annesi bile kızının nişanında sadece bu küpeleri takmış o kadar :-) Ama gösterişli küpeler heeee..

   Yeni bir dizi daha 'Kayıp'... Dolunay Soysert bu dizide canlandırdığı karaktere cuk diye oturmuş :)

Aile'nin avukatı küpesini kulağından eksik etmemiş, yakışmış:-)

 Aslı Enver şirket asistanı ailenin sağ kolu, küpeleri; kurdelenin makasla çekilmiş haline benziyor:-) Spor bir küpe, beğendim.

Haaaa bi de, bizi Osmanlı sarayının zevkli odalarında gezdiren bir dizi daha var, yepyeni! Fatih! Gerçi diziyi pek sevmedim ama bu takıları görmezden gelemezdim ki, sahiden muhteşemler.

Gamze'nin taktığı bu set, çok gösterişli doğrusu.. Hem kolye hem boyunluk! Gözlerimi faltaşı gibi açıldı:)

Vee son diziye geldik Muhteşem Yüzyıl cidden takılarıyla muhteşem:-) Susuyorum, takılar konuşsun:-)





                                            Sümbül Ağa'nın küpeleri maşallah maşallah :-))


Herkesin başına bi taç takmışlar hani bana hani bana ben de istiyorum :-) Neyseeee taçdan maçtan vazgeçtim, bana sizin yorumlarınız yeter, nasıl, beğendiniz mi? :-))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder