11 Ekim 2013 Cuma

Puantiye sevenlerden misiniz sevmeyenlerden mi?

Selaam Kızlaar,

Nasılsınııızz? Sizi bilmem ama ben bomba gibiyim!:))
Nedenini inanın ben de bilmiyorum! İçiim kıpıır kıpıır bol bol gezesim, dolaşasım, eğlenesim geliyor.. Şimdi puantiye ile ilgili yazımı yazıp dışarı çıkıcaam hemen, bugün bana ev dar geliiir :-) Bir puantiye hastası olduğumu söylemeliyim size. Elbisemde, ayakkabımda, tokamda, ojelerimde mutlaka puantiye vardır.. Şimdi 'o zaman fotoğrafların nerde?' diyeceksiniz ama ben üzülerek hiç birini fotoğraflamadığımı dile getireceğim... Bence bi sorun olmaz ben size biraz ünlülerden biraz burdan şurdan hazırladım onları inceleyelim ne dersiniiiz? :-)

Hmm arkadaşlarla geçirilecek bir hafta sonu için uygun olabilir :-) Siz ne dersiniz ? Yorumlarınızı bekliyoruuum..

Puantiye elbise olur da ayakkabı olmaz mı? Tabii ki olur göreliim :-)


                                                   Tam da yaz için uygun bir ayakkabı..





    Cherly Cole beyaz elbise içinde çok hoş görünüyor :-)
              
                   Krysten Ritter siyah elbiseyle biraz küçük çocuklara benzemiş olsa da gayet iyi duruyor :-)

Mickey Mouse Hanım da puantiye sevenlerdenmiiş :-)




                             Bu küçük kızımız ne kadar da tatlıymış elbisesi de onun gibi çok şirin :-)




Özge Özprinçci bu elbiseyle çok şık görünüyor, Engin Altan Düzyatan ile birbirlerini tamamlamışlar resmen :-)

Yine Rihanna ille de Rihanna :-) Bu kadına her şey çok yakışıyor yahuu :-)


Veeee son olarak bikinileer, yaz geçti ama bu şirin şeyleri paylaşmasam çatlardım!


Eveet bu yazının da sonuna geldik bi sonraki postta görüşmek dileğiylee...

2 yorum: