1 Ekim 2013 Salı

Yine Yeniden Şahmeran Bileklikler

Selaaam

Uzun bi aradan sonra aranızdayım :-) Fazla konuşmadan hemen konuya geçeyim:))

Şahmeran bileklik denince aklınıza ne geliyor ? Beren Saat değil mi? Aşk-ı Memnu dizisinde sadece 1 kez kullanıp o zamandan bu zamana trend olarak günümüze taşıdığı şahmeran bileklik! Ben biraz bakındım, gerçekten çok hoş bir aksesuar ama elin zarafeti de şart!:-) O vakiiittt hemen fotoğraflara geçelim! İlk başta tabii ki Bihter :-)


                                                                  Bihter şahmeranııı...  :-)


Aşağıdaki şahmeran bileklikler de hoşlar.. Vee isterseniz bunları Lidyana'dan temin edebilirsinizz..






Arapça vav harfli şahmeran bileklik...



                      Ben bu hanımefendinin kullandığı ince zincirli, çok ufak taşlı şahmeranı beğendim :-)



Bu şahmeranlar bana biraz ağır geliyor sizce de öyle değil mi ?

Vee son olarak Özge Ulusoy ile kapanışı yapıyoruum, bence Özge Hanım'a bu şahmeran çok yakışmış.


Bu postu da yazıp bitirdim ama bi eksiklik seziyorum :-) Tabii ki sizin yorumlarınız beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsanız sevinirim iyi haftalaar :-)

2 yorum:

  1. bende çok severek kullanıyorum bu bileklikleri çok zarif ve şık duruyorlar..takipçinim bende beklerim http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zarifler sahiden de...
      Bloğunu takibe aldım, tariflerin harika!

      Sil