9 Aralık 2013 Pazartesi

2013-2014 Kaban Koleksiyonlarını Gördünüz mü ??

Bırrrr! Hava ne hızlı soğudu ama di mi! E madem hava böyle kabanları, montları giyelim artık :) Sanırım geçen seneye oranla bu sene daha bi güzel kabanlar montlar. Ya da " 8 tane tane kabanım var, almamalıyım" diye kastığım için bana öyle geldi.

Sahiden ben baya bi bakındım internet mağazalarından, üstüne 2 tane de kaban siparişi verdim! Yapacak bir şey yok, aldım bir kere:)) Dahası, beğendiklerimin fotoğraflarını da topladım. Hemen paylaşıyorum.

                   Aşağıdaki kırmızı ve lacivert kabanları da Koton'un sitesinde görüp çok beğendiiim :-)






                                Ben LC Waikiki online satış sitesinden bu ürünü sipariş verdim :-)




        Şimdi bazılarımız bu nasıl bir kaban diyecek ama aşağıdaki kızın üzerine pek bi hoş durmuş :-)

Biz giysek böyle durmaz demeyin! Mango'da bulabilirsiniz bunu da :)



                                Bunu da Mango'dan temin edebilirsiniz..


                                      Benim ikinci siparişim de bu monttan yana oldu :-)   (Mango)



O zaman herkese ekonomik ve eğlenceli alışverişler! Gelecek postu takılardan yana yazmayı düşünüyorum sevgileeeeer :-)))
Haaa bu arada yorumlarınızı bekliyooouruuuuum :-)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder