27 Aralık 2013 Cuma

Yeni yıl şıklığı ve Takıfoni :)

Merhabaaaa,
Bu hava da tam hadi çıkın dışarı alışverişeee diyo ama benim bu hasta halimle yatağımdan kalkacak halim yok. Yine de blogumu aksatmak istemiyorum. Size bu hafta içinde yeni tanıştığım bir takı sitesinden bahsetmek istiyorum. Adı Takıfoni. Ben de Mr.Maana sitesinde gördüm. Mr.Maana soru karşılığı ay sonu ödül veren bir yarışma sitesi. Geçen ay kolye ucu veriliyordu, bu ay ne veriliyo bilmiyorum. Ama pek keyifli oluyor; sordukları sorularla kendimi geliştiriyorum diyebilirim :)) Velhasıl, sitelerine de baktım oldukça aktifler. Yılbaşı koleksiyonları, indirimleri, en iyi fiyat garantisiyle kalbimi çaldı diyebilirim. Ben de internetten yeni yeni alışveriş yapan bir insan olduğum için çekinmedim değil aslında ama  telefonda konuştuğum kişi çok güven verdi. Üstelik siparişimi ofislerinden alabilme imkanı da varmış. Gidip yakından görmek isterdim ama lanet olsun çok hastayım :(( Kargo ile geldi. Ben de ilk seferde çok mu aldım diye düşündüm ama yok iyi yapmışım. Malum yılbaşı üstü hediye almak lazımm :) Size aldığım ürünlerin fotoğraflarını paylaşayım linkleriyle beraber :)

Ben bu gümüş kolyeyi ilk başta baykuş sanmıştım ama o kelebekmiş ya :) Olsun ben ikisini de seviyoruuum :)


                                      Bu sallantılı altın küpeleri kendime aldım çok hoşlar :)


Bu hayat ağacı da anneme :) Bu ağaç da anne gibi, bir sürü çocuğu var gibi :))


Eveet benden bu kadar. Yeni yılınız booool boool kahkahalı sağlıklı musmutlu olsuuun :))) 
Öperiiiim....

2 yorum:

  1. Hayat Ağacı çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, bende çok beğendim :) Anneme almıştım ama arada annemden kaçırdığım da oluyor :)

    YanıtlaSil